1399-09-06 12:25
466
0
71794
در راستای عمل به دستور رهبر انقلاب؛

آغاز به کار قرارگاه "17 ربیع" در گلستان/ تزریق 400تن مرغ و گوشت قرمز برای جبران کمبودها به بازارهای گلستان

پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای بسیجی بر نظارت بازار و کنترل قیمت ها در راستای این دستور قرارگاه 17 ربیع گلستان صبح امروز با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های نظارتی و دولتی آغاز بکار کرد.

به گزارش گلستان ما، پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای بسیجی بر نظارت بازار و کنترل قیمت ها در راستای این دستور قرارگاه 17 ربیع گلستان صبح امروز با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های نظارتی و دولتی آغاز بکار کرد.

فرمانده سپاه نینوا در این جلسه اظهار کرد: حواله 400تن گوشت مرغ و گوشت قرمز برای استان گلستان صادر شده که برای نظارت بر توزیع و کنترل قیمت ها در این راستا بسیج به صورت جدی ورود می کند.

سردار علی ملک شاهکوهی با بیان اینکه در این قرارگاه همه باید پای کار باشند چرا که اعتقاد داریم هر زمان از این دست قرارگاه ها شکل گرفت و دستگاه های مختلف هماهنگ شدند کار به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: یکی از بحث های مهم این قرارگاه شناسایی انبارهای احتکار و توزیع مناسب اجناس و نظارت دقیق بر قیمت ها است.
فرمانده سپاه نینوا یادآورشد: امروز مهم ترین بحث ما معیشت مردم است که نباید سفره ها با عدم مدیریت صیحیح تنگ شود و اعتقاد ما این است اگر جهادی عمل شود می توان کنترل قیمت و تورم را در بازارها به همراه داشت.

عملیات های روانی عاملی برای برهم زدن شرایط بازار

در بخش دیگر قرارگاه 17 ربیع مدیرکل دادگستری گلستان با اشاره به اهمیت تشکیل این قرارگاه عنوان کرد: مدیران عضو این قرارگاه باید توجه داشته باشند با کارهای معمول اداری نمی توان بازار را مدیریت کرد و اگر این امکان وجود داشت دیگر ضرورتی برای تشکیل این قرارگاه وجود نداشت.

هادی هاشمیان با بیان اینکه درصد بالایی از تورم و کمبود کالا بر اثر عملیات های روانی است، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم بازار را کنترل کنیم همه خانه ها احتکار کننده می شوند و یکی از وظایف ما کنترل فضای روانی جامعه است.

وی افزود: در روزهای گذشته گزارش هایی به دست ما مبنی بر عدم همراهی برخی از مرغداران رسید که با ورود سریع و قاطع دادستان ها بلافاصله وضعیت در گلستان به شرایطی رسید که با اعلام سازمان جهاد مرغداری ها در این روزها پای کار آمدند.

مدیرکل دادگستری گلستان با اشاره به لزوم کار جهادی توسط مدیران استان گفت: باید آرامش به فضای جامعه تزریق شود تا از ایجاد صف برای تامین نیازهای مردم جلوگیری شود.

استفاده سوداگران از روستا برای انبارهای احتکار

مدیر بازرسی سازمان صمت گلستان در جلسه قرارگاه 17 ربیع بیان کرد: در سال 98، 423 بسیجی به سازمان صمت برای کمک به بازرسان معرفی شدند که منجر به آموزش 164 نفر و بکارگیری میدانی 60 بسیجی شد.

اصغری خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه ای در مهرماه سال جاری قرار بر این شد تا از ظرفیت های مختلف بسیج در راستای کنترل بر بازار استفاده شود که از آن ها برای جبران کمبود نیرو انسانی بازرسان خود در استان گلستان استفاده کنیم.

وی افزود: بخشی از انبارهای احتکاری در روستاها قرار دارند که ظرفیت های محلی بسیج در روستا و محله ها می تواند بهکشف این انبارها کمک کند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.